ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ, ГАРАНЦИЯ И РЕКЛАМАЦИЯ
на продукти, закупени от онлайн-магазина AutoMotoZone.bg
I. Връщане на продукти, закупени от AutoMotoZone.bg
Ако не сте доволни от закупения продукт, независимо от причината, можете да го върнете в рамките на 14 дни от доставката му, без да дължите обезщетение или неустойка и без да посочвате причина, при следните условия:
- продуктът не е използван,
- продуктът не е увреден,
- продуктът не е монтиран или тестван на превозно средство,
- механично или електронно не е прилагана манипулация върху продукта,
- запазена е оригиналната опаковка, в която е получен продуктът, и
- налични са всички документи, с които е доставен продуктът.
Електрически части и артикули, които са монтирани и изпробвани на автомобили, не подлежат на връщане или замяна
Продукти, поръчани с индивидуална поръчка от чужбина, не подлежат на връщане или замяна
Всяка продукт, изискващ монтаж, трябва да се монтира в лицензиран автосервиз. Артикул, монтиран извън лицензиран автосервиз, не подлежи на връщане или рекламация.
AutoMotoZone.bg предоставя възможност да върнете закупените продукти, като попълните този онлайн-формуляр. Връщането е за сметка на Потребителя и се осъществява чрез куриерска компания по негов избор.
Цената на продукта ще ви бъде възстановена по-посочена от вас банкова сметка съгласно нашите Общи условия.
Преди да върнете даден продукт, прочетете подробно условията за връщане в тази страница и се уверете, че продуктът, който желаете да върнете, отговаря на условията за връщане.
II. Гаранция и рекламация на продукти, закупени от AutoMotoZone.bg
Гаранцията на продуктите е според условията на производителя/ доставчика. AutoMotoZone.bg не осигурява гаранционна поддръжка.
Рекламация за продукти е допустимо да бъде разгледана, когато е налице някое от следните условия:
- Доставен е продукт с изтекъл срок на годност.
- Доставен е друг продукт, а не поръчаният от клиента.
- Продуктът е доставен с нарушена опаковка, което го прави негоден за ползване.
Когато е доставен продукт с изтекъл срок на годност и/или с нарушена опаковка
В рамките на 24 часа от доставката клиентът следва да попълни този онлайн-формуляр, където избира как да бъде компенсиран:
- Замяна със същия продукт, но в срок на годност и/или с ненарушена опаковка,
или
- Възстановяване на платената сума за продукта, след връщане на продукта с изтекъл срок на годност и/или нарушена опаковка.
Когато доставеният продукт се различава от поръчания от клиента
В рамките на 24 часа от доставката клиентът следва да попълни този онлайн-формуляр, където избира как да бъде компенсиран:
- Нова доставка на поръчания от клиента продукт,
или
- Възстановяване на платената сума за продукта, след връщане на рекламирания продукт.
Всеки продукт с предявена рекламация трябва да е придружен от констативен протокол от лицензиран автосервиз, в който да са описани: реквизити на автомобила, данни за автосервиза, монтажа и техническа аргументация за проблем с продукта. Протоколът не е достатъчно основание за приемане на рекламацията от страна на AutoMotoZone.bg, докато тя не бъде разгледана от наш специалист и/или компетентно лице на производител и/или доставчик. В законоустановения срок ще се произнесем за статуса на рекламацията.
Конкретните условия за уважаване на рекламацията са индивидуални, в зависимост от конкретния случай, причините, вида на продукта, условията и гаранциите на производителя/ доставчика и т.н.
Предявяването на рекламация не означава, че AutoMotoZone.bg е длъжен да осигури оборотен артикул на продукта, който се рекламира.