Рекламация

ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ, ГАРАНЦИЯ И РЕКЛАМАЦИЯ

на продукти, закупени от онлайн-магазина AutoMotoZone.bg

 

I. Връщане на продукти, закупени от AutoMotoZone.bg

 

Ако не сте доволни от закупения продукт, независимо от причината, можете да го върнете в рамките на 14 дни от доставката му, без да дължите обезщетение или неустойка и без да посочвате причина, при следните условия: 

  1. продуктът не е използван, 
  2. продуктът не е увреден, 
  3. продуктът не е монтиран или тестван на превозно средство,
  4. механично или електронно не е прилагана манипулация върху продукта,
  5. запазена е оригиналната опаковка, в която е получен продуктът, и 
  6. налични са всички документи, с които е доставен продуктът.

 

Електрически части и артикули, които са монтирани и изпробвани на автомобили, не подлежат на връщане или замяна

Продукти, поръчани с индивидуална поръчка от чужбина, не подлежат на връщане или замяна

Всяка продукт, изискващ монтаж, трябва да се монтира в лицензиран автосервиз. Артикул, монтиран извън лицензиран автосервиз, не подлежи на връщане или рекламация.

 

AutoMotoZone.bg предоставя възможност да върнете закупените продукти, като попълните този онлайн-формуляр. Връщането е за сметка на Потребителя и се осъществява чрез куриерска компания по негов избор.

 

Цената на продукта ще ви бъде възстановена по-посочена от вас банкова сметка съгласно нашите Общи условия.

 

Преди да върнете даден продукт, прочетете подробно условията за връщане в тази страница и се уверете, че продуктът, който желаете да върнете, отговаря на условията за връщане.

 

II. Гаранция и рекламация на продукти, закупени от AutoMotoZone.bg

 

Гаранцията на продуктите е според условията на производителя/ доставчика. AutoMotoZone.bg не осигурява гаранционна поддръжка.

 

Рекламация за продукти е допустимо да бъде разгледана, когато е налице някое от следните условия:

  • Доставен е продукт с изтекъл срок на годност.
  • Доставен е друг продукт, а не поръчаният от клиента.
  • Продуктът е доставен с нарушена опаковка, което го прави негоден за ползване.

 

Когато е доставен продукт с изтекъл срок на годност и/или с нарушена опаковка

В рамките на 24 часа от доставката клиентът следва да попълни този онлайн-формуляр, където избира как да бъде компенсиран:
 - Замяна със същия продукт, но в срок на годност и/или с ненарушена опаковка,
 или
 - Възстановяване на платената сума за продукта, след връщане на продукта с изтекъл срок на годност и/или нарушена опаковка.

 

Когато доставеният продукт се различава от поръчания от клиента 
 В рамките на 24 часа от доставката клиентът следва да попълни 
този онлайн-формуляр, където избира как да бъде компенсиран:

- Нова доставка на поръчания от клиента продукт,
 или
 - Възстановяване на платената сума за продукта, след връщане на рекламирания продукт.
 

Всеки продукт с предявена рекламация трябва да е придружен от констативен протокол от лицензиран автосервиз, в който да са описани: реквизити на автомобила, данни за автосервиза, монтажа и техническа аргументация за проблем с продукта.  Протоколът не е достатъчно основание за приемане на рекламацията от страна на AutoMotoZone.bg, докато тя не бъде разгледана от наш специалист и/или компетентно лице на производител и/или доставчик. В законоустановения срок ще се произнесем за статуса на рекламацията.

 

Конкретните условия за уважаване на рекламацията са индивидуални, в зависимост от конкретния случай, причините, вида на продукта, условията и гаранциите на производителя/ доставчика и т.н.

 

Предявяването на рекламация не означава, че AutoMotoZone.bg е длъжен да осигури оборотен артикул на продукта, който се рекламира.